lunes, 14 de noviembre de 2011

Birginia irakasleari egindako elkarrizketa.

Elkarrizketa hau nik uste nuena baino gehiago aportatu dit, oso gustura egin nion elkarrizketa Birginiari oso atsegina izan nuen irakaslea izan zelako. Birginia 37 urte daramatza irakaskuntzan, esperientzia handia duen irakaslea da, eta gehien harritu nauena irakaskuntzagatik azaltzen duen bokazioa izan da.Lanera gogotsu joatea, umeekin lan egiteko beharrezkoa den indarra ematen dio. Umeekin lanean aritzea ez du erresa ez zaila denik esan baina bai ,umeekin lan egiteko gogoa izatea beharrezkoa dela . Azpimarratzekoa izan da bere lanari buruz hitz egiterakoan, ilusioz beterik egiten duela, datorren urtean erretiroa hartuko duen arren. Birginia nire matematikako irakaslea izan zen, ni txikitatik beldurra nien matematikei,oso txarto pasatzen nuen arbelera ariketak zuzentzera atera behar nuenean, baina Birjiniaren laguntzaz arbelara ateratzeko beldurra alde batera uzten lagundu zidan. Poz handia eman zidan birjina berriro ikusteak eta zenbait anekdota kontatzeak nire haurtzarora bueltatzera egin zuen. Birjinia oso pertsona eztia eta hurbila izan da beti bere ikasleekin eta hori izan da beste irakasleengandik bereizten duena.

Irakasle lanean kontuan hartu beharrekoak:
1.       Arazoak ez dira bertan behera utzi behar, eta aurre egiteko zailtasunak baditut kolektiboarekin kontuan hartu behar dut, arazoari beti konponbide bat emateko prest.
2.       Nire lan metodoa eta gelan azaltzen dudan jarrera, nire ikasgaian eta ikasleengan eragin zuzena izango du.Umeekin hurbiltasuna edukitzea ondorio positiboak izango ditu.
3.       Umeei errefortzu akademikoa emateaz aparte, etxeko giroa desegokia baldin bada, klase orduetatik kanpo laguntza eman beharra dago, haiengan motibazioa pizteko.
4.       Gizarte aldaketak direla eta, klaseak emateko metodoak, umeak motibatzeko teknikak etab aldaketekin batera aldatuz joan behar dira.
5.       Etorkizunari begira umeei bide asko zabaldu behar zaizkie, guztiok ez baitira ikasle onak izango, baina beste arlo batean oso onak izan daitezkeenez gustuko dutenaren arabera bide berriak zabaldu behar zaizkie. Ikasle ona ez izatea ez du frakasoa adierazten.
6.       Heziketa oneko pertsonak izan daitezen ,metodologian jarrerak oso garrantzitsuak dira.
7.       Ikaslea pertsona bat da gauza guzien gainetik, ez ditut emaitzak soilik kontuan hartu behar.



1 comentario: