jueves, 20 de octubre de 2011

Apa! Asier Zenikaonandia Obregon naiz eta adimenen kontuan adimen emozionala landu egin behar izan dut. Aurretik esan beharra dago ez dudala behar bezala lana egin; hau da, ez dut informazio nahikoa bilatu eta, ondorioz, sakontasun falta bat igarri zuten nire taldekideek adimen emozionala aukeztu nuenean. Adimen emozionala landu zuen beste taldekideak eta biok eduki berbera izan genuen. Hala ere, klase orduetan landutako datu batzuk gogoratzen nituen, ez ziren asko, baina ekarpen txiki bat egiteko erabili nituen.
Beraz, sakontasun horrek, gehien bat, asko bermatu du nire aurkezpena baita nire urduritasuna ere. Nire gabeziak konpontzea espero dut aurkezpen hauetan hobetzeko.

1 comentario:

  1. Uf! Nigarti/alper horrek! Badakik hurrengorako zer egin behar doan!
    "Alper" zergatik badakik. "Nigarti" ez dualako esaten zer egin duan ondo, eta ziur zeozer be ondo egingo euala.

    ResponderEliminar